به باور بنده مضامینی اینچنین تند که پیوستگی سخت و البته آشکاری با معنا و مفهوم اثر داشته باشند، بنوعی تاریخ گذشته بوده و در مخاطب نوعی حس عقب ماندگی از مفهوم را القا میکنند. لذا شرایط حال حاضر به گونه ایست که چیدمان یا کمپوزیسیون در عکاسی بشدت کمرنگ شده است و عکاسان پیشتاز برای بیان دیدگاهها و جهت گیریهای خود روشهای دیگری را برمیگزینند تا چنین پس زدگی در بینندگان آثار خود ایجاد ننمایند. البته توجه داشته باشید که این یک دیدگاه شخصی است و هیچ اصراری ندارم که لابد درست و فراگیر هم هست. با سپاس
برای ثبت یادداشت ابتدا باید ورود کنید یا در صورتی که عضو سایت نیستید ثبت نام در 100 هنر