اثر ّبابک پولادی_فراز در هنر نقاشی و گرافیک : محفل نقاشی و گرافیک

لینک اثر برای انتشار:

https://www.100honar.com/Home/ContestantFile/136213

هنر نقاشی و گرافیک محفل نقاشی و گرافیک ّبابک پولادی_فراز  نقاشی از طبیعت بهاری بر اساس حوزه ی تجسمی و سواد بصری هنرمند صورت گرفته است.
داخل کار رویت میشه که آن چیزی که توی طبیعت نمایش داده و بصورت واقع گرایانه و زیبا شناسی دید هنرمند به مخاطب عام در حوزه طراحی و نقاشی القا و دیده شود.و جدا از این دایره ی توضیح مختصر، صرفاً برای شناخت علمی و پژوهشی،کار بصورت خطوط آزاد و روان نگاری هنرمند نسبت به حوزه شناخت کاری بکار برده شده و آشناییتی برای هنرجویان و افراد آزادی که علاقه به نقاشی دارند.
عنوان اثر :کنار انبوه  (فی البداهگی و خطوط آزاد)
سایز اثر :35×30
تکنیک اثر:مداد رنگ و پاستل کچی و پاستل روغنی
سال تولید‌:1398
6 3 1,706
محفل نقاشی و گرافیک
نقاشی از طبیعت بهاری بر اساس حوزه ی تجسمی و سواد بصری هنرمند صورت گرفته است. داخل کار رویت میشه که آ... ادامه

برای ثبت یادداشت ابتدا باید ورود کنید یا در صورتی که عضو سایت نیستید ثبت نام در 100 هنر

ّبابک پولادی_فراز
نقاشی از طبیعت بهاری بر اساس حوزه ی تجسمی و سواد بصری هنرمند کار صورت گرفت است. داخل کار رویت میشه که آن چیزی که توی طبیعت دیده میشه بصورت واقع گرایانه و زیبا شناسی دید هنرمند به مخاطب عام در حوزه طراحی و نقاشی القا و دیده شود.و جدا از این دایره ی توضیح مختصر صرفاً برای شناخت علمی و پژوهشی، کار بصورت خطوط آزاد و روان نگاری هنرمند نسبت به حوزه شناخت کاری بکار برده شده و آشناییتی برای هنرجویان و افراد آزادی که علاقه به نقاشی دارند. عنوان اثر :نقاشی طبیعت (فی البداهگی و خطوط آزاد) سایز اثر :۳۵×۳۰ تکنیک اثر:مداد رنگ و پاستل کچی و پاستل روغنی سال تولید‌:1398
پاسخ
محمد مظهری
👌👌👌
پاسخ
ّبابک پولادی_فراز
ممنونم دوست عزیز🌺💝
پاسخ

دعوت می کنیم از صفحه دیگر هنرمندان هم دیدن کنید

شهره علیمحمدی
فهیمه طیوری
Mahsa